Perfekt dag i gbg :)

Goodday allihopa :D ska berätta nu om gårdagen :) först kom min älskling hem till mej lite innan 14 & så åt jag snabbt lite mat . Jag lyckades dra ut på tiden så d blev inte att vi åkte förrän typ 14:20 eller nåt sånt . Direkt när vi åkte till Gbg så åkte vi till filmstaden Bergakungen & vi hade ingen aning vart det låg typ .. men min baby lyckades hitta. han e KUNG faktist på att hitta överallt haha, så CRED till dej älskling för det ;) <3

 
  Älsklingen kör :D haha..                         .. & jag sitter bredvid :P


Efter vi hämtat ut biljetterna så parkera vi nånstans i centrum & sen gick vi runt i nordstan & däromkring :) ja hitta faktist 3 klädesplagg sammanlagt . 2 st av dom köpte min baby till mej . så snällt av dej älskling :D thihi du e underbar<3 Klädköpen ser ni i nästa inlägg hehe :) Omer blev hungrig däremellan oxå så vi satte oss på donkan & han köpte 4 cheesburgare omg . & sen senare va omer så trött på att gå i affärer stackarn haha så vi tog en fikapaus :) Vi promenera runt lite i hamnen oxå nära nordstan .. så mysigt & faktist romantiskt tom haha :D Meningen var att vi skulle äta sen senare oxå efter kl 19 då affärerna stängde men ingen va typ hungrig. så vi drog till ALLADIN & rökte vattenpipa & drack te :) mysiigt hihi :D sen blev kl plötsligt så mkt att vi va tvungna att åka t bion . & shiiiiet va mkt folk d va :O & 100 års kö till toan så ja hann inte gå på toa. . men sen när vi suttit en stund & kollat på massa reklam så när filmreklamena började så sprang jag till toan ändå haha & passa på att köpa en dricka oxå(för omer hade bara tagit med godiset från bilen, inte redbull som vi köpt :S nehedu istället hade han tagit ut godiset ur påsen där allt låg & lämnat redbull så TRÖG haha men älskar dej ändå).. så allt sluta bra iaf haha:D 

...& filmen AUSTRALIA va lite seg först . men helheten var väldigt bra:) Till största delen så var det huvudskådespelaren Nicole Kidman som gjorde filmen så bra. Hon e grym!


       Vi <3 med röda näsor haha.

 




Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0