Lets Dance.

Godkväll :) kom hem från stan för typ 40 min sen.. Drog aldrig hem t omer. för han åkte till uddevalla idag me sin familj till några släktingar. men på söndag ska ja nog träffa honom :) Det var najs på jobbet idag thihi . & sen efter jobbet gick ja runt lite i stan. Köpte en vit lång tröja från Gina Tricot . Jag som lovat mej själv att inte köpa mer kläder nu på rean .. menmen d blev som det blev haha. Sen var jag & sola oxå .. kändes att det behövdes hehe:) Mina kompisar kmr ju komma hem från chile & libanon säkert skit bruna.. så ja kan ju inte se heelt blek ut haha. Ska upp t vardagsrummet nu & kolla på säsongspremiären av LETS DANCE . Ska bli intressant att kolla hur Blondinbella klarar sej oxå hehe ;)

Ciaaao <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag kollade också lets dance. Va tyckte du om blondinbella ? ;d HAHAHA! I helgen , hm imorgon ska jag på kalas hos min kusin, sen på kvällen kmr baby :D sen söndag kanske ullared. sjdå älsk? ska vi bestämma en dag i nästa vecka lr ? =) Haha nej, det är inte marianne, elsa heter hon =))<33

2009-01-09 @ 22:48:26
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0