Is it worth it ?

Heej :) idag har jag jobbat som vanligt . & sen va ja & fika me sandra på snack :D lr först gick vi runt lite i stan, sen va vi snabbt på ica & seen fika vi :D tee & baguette me nån kebab röra blev det. MUMS ! :)

Har haft problem me min navelpiercing ett tag nu tyvärr.. har blivit lite infektion & så . så ja har inte haft i smycket ett par dagar nu. & nu kändes det som naveln blivit liiite bättre iaf så ja typ "tvinga" i smycket nu :/ men d kom lite blod & var . EUUUUW :( & sen blev ja typ svim färdig :/ så va tvungen & ta nåt energigivande fast ja inte vill småäta sent . tog tillfället i akt att låta min syster hämta juice & digestive kex till mej mohaha . Men ärligt orkade inte göra d sj (A) hehe .

Meen man undrar ju .. är det verkligen värt att "vill man bli fin så får man lida pin" man kan ju undra :/ men ska gå till stället där ja gjorde piercingen så får ja kan. en kompis hade fått en titanstan så att hennes hade läkt. så får se om ja får samma sak . Annars har ni nåra tips på va man gör när man får infektion i naveln ? :/ :( :(

GODNATT <3

6 DAGAR KVAAR TILL HÖGSKOLAN ! :O :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade samma problem. Har piercat mer än en gång eftersom smycket / hålet växte utåt. Nu har jag världens fulaste ärr där fan :( Men gå tillbaka där vart du gjorde den så får du säkert bra råd =) <333

2009-01-13 @ 23:53:53
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag hade en kompis med samma problem med naveln, hennes var infekterat jättelänge. Men sen baddade hon på, tror det var en koksaltlösning, så läkte det!

2009-01-14 @ 08:41:20
URL: http://hannnah.se

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0