Hemma igen.

Heeej & GOTT NYTT ÅR ! :D hoppas ni hade en underbar nyårsafton :) det hade jag iaf , mer om det imån hihi :) för just nuuu e ja så OTROLIGT trött =/  vi kom hem från växjö idag & ja hann inte ens åka hem emellan innan ja skulle till jobbet hehe. för dom hade kris där.. ska jobba på äldreboendet imån kväll oxå & HEELA söndan , från morgon till kväll .Usscha dåå e man trött på söndag kväll hehe. Så nu e ja helt död iaf & ändå sitter ja här & skriver nåra rader . Men nu ska ja sova , Bloggar mer imån bitti . PÖÖÖÖSSS alla sötnosar <3


      MEE på nyårsafton :)

Kommentarer
Postat av: Anna

aw baby. tack dsm. lycka till med ALLT & hoppas du får bästa året ever! vi måste ses också! :) jag gillar din blogg som fan baby! blogga blogga blogga! ;d <333 ÄLSKAR DEJ!

2009-01-03 @ 02:23:09
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: anki

tack du =)

ja, men det är lätt att det blir så. Men jag kan verkligen inte ''falla'' för ngn längre, helt sjukt. Får väl hålla tummarna att han kommer snart jag också =) kram!

2009-01-03 @ 11:49:11
URL: http://amatanovic.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0