en regnig måndag.



Godkväll. Kom hem för en liten stund sen. har vart hemma hos min älskling. . gick dit efter smågruppsmötet (lika mysigt som vanligt). Vi gjorde inget spc.. omer typ sov näästan 2 timmar i sträck medan ja låg bredvid han i sängen & kolla på tv. . & blev ännu tröttare & segare haha. USCH för att va LAT, fööör ofta ! okej IBLAND e d okej & va lat, men inte alltid ! haha . Älsklingen min ta inte åt dej hihi (A)

idag har jag jobbat oxå från bara 9.30-13.00 . så det var en väldigt skön arbetsdag =) sen var jag & träna på nautilus.

DAGENS TRÄNING BESTOD AV:
1. uppvärmning på motionscykel, lågt tempo 5 min
2. styrketränan ca 45 min
3. 35 min på crosstrainern (träna rumpa & lår)
4. 20 min på motionscykel i medel tempo(efter 20 min fick ja ont i rumpan haha)
4. Stretching :)

Efter träningen så träffa jag mina systrar & vi gick runt i stan lite. sen lyckades ja "övertala" dom att följa me mej & sola(självklart skulle dom sola på mitt 10kort haha). Meeen när vi kom dit så fanns det såklart inga solarier lediga mohaha. meeen det vändes till nåt positivt . för vi gick ner till cassels när dom säljer lite kläder  från veromoda, only, vila osv. & jag hittade en jääätte söt skjorta som kostade bara 39 kr nu men originalpriset var 299 kr. Braa va ? ;D va först lite osäker på om ja skulle köpa den lr inte haha . men sen sa mina systrar att ja va dum i huvet om ja inte köpte den, så thats it .


Imån har ja sovmorgon . börjar inte förrän 12 . Niiiice :) men ska ändå vakna typ 7 haha pallar inte sova föör länge:P Nu ska ja checka in min fb o så. Lägger snabbt upp bilden på mitt klädfynd i ett inlägg oxå :) här har ni en bild på min kära pojkvän när han precis vaknat & ja tvingat upp honom för att dricka en kopp te hihi . Älskar deej beeebiiis <3

  Min älskling försöker se puttinuttig ut haha. 
  Erkänn att han e lite söt trots allt ? hihi ^^
 

Kommentarer
Postat av: omer

haha e helt nyvaken ju bebis

2009-01-13 @ 00:14:12

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0