13/1

Heeej:) ska börja jobbet om en timma . den här dagen har börjat bra faktist:) har varit på promenad me min mami i det mulniga & tråkiga vädret haha, gjort ett antal situps, rygglyft & armhävningar. Sen har ja även plockat undan lite kläder i mitt rum & städat & granskat mitt nya schema inför min första kurs på sjuksköterskeutbildning Gaah:S 21 böcker står det me på litteraturlistan för bara den FÖRSTA kursen. Meeen ja e taggad :D så d kmr blir jätte bra säkert :)


Nu ska ja upp & äta en tallrik soppa & ugnspannkaka .Tjingeling :D


Kommentarer
Postat av: sandra

Jo tack helgen var bara bra :)

jadu det är ett svårt val, för jag älskar alla klänningarna haha ^^ svårt att bestämma mig ;D

2009-01-13 @ 16:17:41
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0