1 km

Heeej :) Idag har jag vart me mami i badhuset . simmade 40 längder, alltså 1000 m hehe :) sen va ja på nautilus gymmet oxå & försökte fixa så att mitt årskort där ska fortsätta , för det går på autogiro nämligen. Meeen tydligen så e uppsägnings tiden 1 månad =/ så alltså 1 månad innan ens kort går ut så borde man gått dit . & mitt går ut om 10 dagar.. så nu blir det automatiskt så att jag kmr betala för en månad till innan mitt kort går ut & d slutar dras 200 kr/mån från mitt bank konto. Får helt enkelt se till att träna hårt nu i 40 dagar framöver hehe :)

Min älskling e här nu btw hihi:D e så lycklig. men just nu sover han en liten powernap.. lr aa han har sovit i tre kvart nu snart haha men ja har fixat me en kompis blogg design så har inte hunnit väcka han än haha:) ska kolla på filmen "A lot like love"  kl 21:00 på 4an. Så om ni inte har nåt bättre för er. slå på teven då =) Ne nu ska ja väcka han hehe. Ha en fortsatt bra kväll allihopa! Beeesoos <3


Kommentarer
Postat av: sandra

HAha ja det är ganska sjukt :)

haft en bra helg? :)

2009-01-11 @ 21:55:44
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0