Uppesittarkväll med min älskling <3

Godkväll :) om 20 min är det julafton, mysigtmysigt :) omer köpte varsin bingolott till oss idag haha så vi har suttit & kollat på uppesittarkväll me bingolotto hela kvällen.. har tyvärr inte vunnit nåt haha. dagen ida har varit lite hektisk. var uppe sent igår och skrev färdigt inlämningen.. och sen vaknade ja inte förrän 10 i 12 imorse :O åt frukost och sen städa jag lite och sånt , sen åkte jag ner till stan och köpte dom sista julklapparna :) slutade med att jag kom hem typ vid 19 tiden på kvällen. min kusin emma skulle kommit idag, men det blev inget.. hon får komma och hälsa på mej nästa gång hon kmr hit istället :) och nu har vi iaf suttit & kollat på bingolotto, slått in dom sista julklapparna och druckit massa julmust haha.

Morgondagen ser ut såhär :
 
10.00 Julfrukost hemma hos familjen i Hultafors .

14.30 fam. sutinen m.m. kmr hem till oss på julfika :)

15.00 Kalleee ankaaa

ca 17.00 gå hem till fam.sutinen och äta julbord och va resten av kvällen där .

myckeet senare runt 22, åker vi hem till hultafors igen och öppnar alla paket :D



Tusse , julen 08.

Kommentarer
Postat av: Monica

Svar: Hejhej!

Tack så mycket :)din med. Nej, jag kommer ifrån Chile..



God jul på dig!

2009-12-24 @ 01:53:41
URL: http://mooniica.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0