plugg mitt i "julstöket"

Shuululu :D mitt städande har väl gått halvbra idag, samma gäller mitt pluggande . har kämpat för att hitta en bra VETENSKAPLIG artikel om dysfagi i samband med stroke. jag troor att ja hittat en nu, är dock ej säker :P

Om en halvtimma ungefär ska jag ner till stan och möta Farsane och Jessica :) eller fick sms från jessica att ja kan åka me henne ner till stan.. vi e ju i princip grannar nu :) vi ska kolla lite runt i stan, ja ska försöka hitta lite julklappar . sen kanske det blir fika eller nåt. nicenice :D nu måste ja skynda att fixa mej . PUSS<3

Kommentarer
Postat av: isabella

Aha :) haha det var ngn sida kommer ej ihåg vad den hette :O

kram

2009-12-22 @ 17:21:17
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0