nyårslöften

Godkväll :) nu är det ca 23 timmar och 40 min kvar på år 2009 höhö. Har inte kommit på några nyårslöften än, men ska väl göra det så småningom. ska bli såå kul imorgon. ska hem till omers familj som sagt, och hans kusins familj ska vara där och så kommer min familj också + syrrans kille amer. ska bli super nice :D:D har dock ftf inte bestämt vad ja ska ha på mej, antingen min favvo kjol + ett glittrigt linne lr en klänning som ja fått låna från saras mami lr om ja hittar nåt på stan imorgon :p ska nämligen gå runt lite me sara och sandra imån bitti. ska träffas kl 10 ... eller aa träffa sandra, för är redan me sara nu :D hon ska sova här :) sen kl 12 imån ska ja redan hem till omer och hjälpa hans mami och så och fixa me allt :)

Puss puss på alla gurkor <3 GOTT NYTT ÅR !! om jag inte hinner skriva nåt innan 12slaget imorgon :)

några nyårslöften (som ja kom på nu)
- Att omer och jag bestämma hur vi ska göra med oss i framtiden !!
- Börja äta nyttigt och gå ner i vikt! (höhö det är ju ett måste på allas nyårslöften, fy va hemskt egentligen haha)
- att maral och jag ska sluta sistaminutenplugga .
- Prioritera min tid till viktiga saker som vänner, skolan, pojkvän, familj ,Gud, Hestra Cafékyrka <3 (det är iförsej så ja prioriterar nu också haha, men vill prioritera dom bättre, kind of xD) .


Jag på Julafton :)

Kommentarer
Postat av: Maral

Hahaha jag diggar ditt nyårslöfte där jag och du ska sluta sistaminutenplugga:D

2010-01-10 @ 14:38:00

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0