Maralllaa 20 år :D

Grattiiis älskling på din stora dag :D Hoppas du hittils haft en bra födelsedag :)  Me frukost i sängen av din mami, sistaminutenpluggande, tandläkare, blommor, thai buffe & seminarium haha. Önskar dej all lycka i framtiden , hoppas din framtid kmr bestå av mkt kärleeek :D förhoppningsvis är Hamid med i din framtid & JAG :D haha. Älskar deej azizam & är så glad att ja lärt känna dej :) Puss & Kram mitt födelsedagsbarn :D <3

Sees om nåra timmar på X&Y :D Hoppas du har kul me dina släktningar just nu :) nu ska ja sitta här nåra timmar, dricka kaffe & få in den förbaskade humanbiologin i huvet :P På lördag ska vi fira dej ordentliigt :D LÄÄNGTAAR :D & då blir d dubbelfirande när vi skrivit tentan oxå :D ajjaa nu ska ja sluta tjöta haha  . GRATTIIIS IGEN <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tacktacktack älskling!! du är så himla söt<3 jag är också jätteglad att jag lärt känna dig!! jag pluggar nu:/ eller aa inte just nu men jag ska plugga strax igen:) love youuuuu!!<3<3

2009-12-11 @ 17:33:44

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0