Min helg :)

Heejsan :) det har vart en underbar lång helg hehe :D

I TORSDAGS fyllde som sagt min älskling maral år :D tyvärr hade vi ett semarie då . men Jessica & ja hann ändå bjuda henne på thai :D det var jätte mysigt! sen efter seminariet, som ja för övrigt pluggat ALLDELES för mkt till , vilket var väääääldigt irriterande, men det gick iaf bra :) aa iaf efter d så drog ja hem & plugga lite till omtenta som ja hade i lördags blää =/ sen lite senare vid 9tiden drog ja hem till MARAL , hon hade födelsedagsfest för släkten & så :) så kom ja & jessica dit också hehe :p det var ruuuligt & sen drog vi ut på X&Y d va skiiiit bra musik då :D plus att det var länge sen ja var ute :p

På golden elephant :D

FREDAN bestod av föreläsning på förmiddan, fast vi var helt döda typ haha. sen drog ja hem, plugga & städa .. & på kvällen drog familjen till jkpng . Amer döpte sej :) det var helt underbart ! är så glad för hans skull, för han verkar så lycklig :) alltså me dop menas att man visar att man tror på gud och bibeln:) så sen drog vi iaf hem ganska seeent.

LÖRDAG: då var det tenta :p men det gick ganska bra tror jag , I hope :) sen va ja på Cafe möte på hestra. Det var sååå bra :D är så glad för min församling som ja är me , alla är så underbara :) min andra familj typ haha:D iaf ja sjöng lite där & så o sjöng 2 verser solo faktist på en låt haha . 

På kvällen var det marals b-day partiiii :D Det var sååååååå kuuuul ! har inte haft så kul på länge ! o gormit o farzane hade kommit ner till borås också, det var så kul o träffa dom :D iaf va shejka sönder osss haha bokstavligt talat, d var heelt crazyyyy . sen drog vi ut på x&y fast då va ja så död efter att ha dansat så mkt hemma hos maral haha. MEN TACK IAF MARAL & ALLA ANDRA :) <3


födelsedagsbarneet <3


såhär såg ja uut i lördags :)

Miin snygging :D<3


söötnosar<3


Farzane, jag , maral & gormit :)


Sheila & farzane :)

Christian, gabriel & eddie :)

SÖNDAG : LUCIA :D söndagen var en skit mysig dag :) först så va ja o julhandla typ för första gången haha, me omer :) vi käka på jensens böfhus också :D Sen efter 6 nån gång kom mina älsklingar sara & alma hem till mej  o vi fira lucia lite me glögg, pepparkakor, clementiner & lussekatter & sen kolla vi på lucia på tv också haha :D men d va riktigt mysigt. fast sen när vi skulle börja kolla på film så däcka ja .. sorryyy :( så dom 2 sista timmarna dom va här så sov ja haha .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för allt sötnos<3 jag vill ha ALLA bilder, innan jag åker..:D:D

2009-12-15 @ 21:57:36
Postat av: Göran

Det var jag som skrev förra inlägget, men det förstod du nog:D:D

2009-12-15 @ 22:00:31
Postat av: to göraan

hahaha aaa det förstod ja göran :D aa du ska få alla bilder :)

2009-12-16 @ 09:16:49
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0