Måndag

Jahaa .. så var sommarlovet slut & kursen Mikrobiologi påbörjas imorgon. Men är faktist rätt taggad , ska bli nice :D jag tänkte att ja skulle lyckas kombinera att vara ett riktigt stud, partyprisse, träningsnarkoman & bra vän & flickvän den här terminen (det vill säga umgås mkt me dom).. får se om ja lyckas haha. men ska göra mitt bästa :D

I Lördags kom Saaraa hem yeey :D Har SAKNAT DEJ habibti ! Var med tjejjerna i Lördags då :) var jätte mysigt :D sen så sov ja över hos Nattiee & vi såg på en sjuk film hahaha fast vi garva en del iaf :D haha d e bara ja & hon som ser riktigt sjuka filmer.. kmr ftf ihåg den där mexikanska filmen.. lr aa typ sjukaste delen bara haha ajja whatever . Var uppe till halv 4 på morgonen. Hemma hos nattie lägger man sej aldrig tidigt haha . & igår var ja på ullared & shoppa me mami hihi<3 & Idaag har ja först jobbat på H&M. & sen va ja me Sääraa & Sandra, & sen lite me almish oxå :) Gick runt i affärer m.m. Köpte bara 2 grejer + satt in mina mesta pengar på sparkonto så ja inte kan slösa upp allt på en gång (= Btw spelade tennis & sprang me Siis nu på kvällen. vi har lovat att försöka motionera vaarje kväll nu . haha får se hur länge d håller :P

Nu ska ja duscha.. & sen ska ja försöka läsa kapitel 11 ur min feta humanbiologi bok inför imån :)

GODNATT <3

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0