Myspys.

Hejsan. Det blev varken något smögen eller swing för min del. Det fanns inte plats i bilen till smögen & sen är swing stängt. Min syrra & jag var väldigt nära på att åka t gbg istället & dra på krogen Respekt.. men efter att Sandra oxå hade sagt att hon inte kunde hänga med, för hon har ont i huvudet stackarn.. så insåg vi att det blir nog inte så kul ifall vi 2 syskon går utsamma. För hon skulle inte ens få gå in på krogen förrän efter 12, då hon fyller 18 ;) Aa men det sluta med en hemma kväll för mej & för alla andra oxå för den delen =) Tråkigt men sant. Som alma sa "Äh skitsamma, ny dag imorrn !" Och det e sant, midsommar är överskattat ! Men ätit har jag gjort idag så det räcker & blir över haha. Först så åt jag midsommar mat hemma hos Omer & sen när jag kom hem vid 5 så åt jag igen med familj. Plus att jag åt tårta hemma hos family Begzic & glass & jordgubbar här hemma. Men gott var det iaf! haha ^^ Och just nu håller jag på att äta Merci choklad som jag fick på studenten haha.

Det sjukaste messen jag fått idag:(Från Alma of course)

"Glad Påsk"

"Happy häloween"

"-Buuhhuuuhuuhuuuuuu :'(

-a meen lilla pojke.. vf gråter du?

-asså, du vet när man hackar lök..

man får tårar, du har väärsta lökarnaaa.."

Almiish är nog den sjukaste person ja känner. Jeefla bosnier är du hahaha men ja tkr om dej ändåå haha ;)

Ska spela Buzz me familjen nu hehe =) Hoppas ni alla får en fin midsommar.

Puss&Kraam ♥


Kommentarer
Postat av: Shånybabåbiii

MIIIIIINA MESS ÄÄÄGER HÖHÖHÖ :D Peacee

2008-06-20 @ 21:38:43
Postat av: :P

det ska stå shååånybanåny HAHAHA

2008-06-20 @ 21:39:33

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0