Ett regnigt Borås.

Godkväll. Usch jag hatar Sveriges regniga klimat just nu :( speciellt BORÅS som är känt för att vara en regnig stad.
Därmed fortsätter regnvädret även imorgon, på midsommarafton.. tyvärr :( Jag & tjejjerna hade planerat att åka till varberg men det blir nu tyvärr inte så. Jag kanske däremot ska åka till smögen med min älskling & hans kompisar. 
Eller så blir det utgång på swing.. men uusch har verkligen tröttnat på det stället :( vill inte va i borås på midsommarafton!
Men får se vad som händer.. jag är ju inte ALLS ute i sista minuten, NEJDÅ hahaha:P

Jaja men idag har jag iaf varit i gbg igen hehe & träffade där en kompis som jag inte sett på skiitlänge. Såå kul var det:D hade saknat dej så mkt gumman :( Sen köpte jag en väska i present till min kära syster som blir myndig på lördag yeey:D & ett par söta skor till mej själv hehe. Något måste man unna sej själv oxå =) Skaffade face book idag oxå, får se om den blir till nån nytta haha.

Midsommarafton imån då.. kanske borde sova snart så jag är utvilad, oavsett vad som händer =)


Pusselipuss / Heidii<3



Är dom söta tkr ni ? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor bukett till dig Gumman!!! Älskar och Saknar dig Mycket(L)

2008-06-20 @ 00:29:07
Postat av: Pannkakan ..

Shääjka röv ikväll ;P

2008-06-20 @ 14:10:48

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0