Monday.

Godkväll allihopa :) Idag va ja i gbg me Alisa d va väldigt nice:D vi köpte hårförlängning t henne & sen träffa vi hennes älskling Bujamin hehe & hans kompis :P Så vi va & åt pizza för Alisa var sugen på pizza (och jag med), sen så när vi väl skulle äta så var hon inte hungrig haha... men som tur var så dela hon & ja pizza . Men ÄNDÅ en halv pizza gick till spillo haha, okej lite mindre än en halv då :$ haha. Jaja men sen tog vi iaf 20 över 4 tåget t borås. Asså man märker verkligen att Borås är sveriges regnigaste stad(?), för i gbg regna d ingenting & så fort vi kom t borås så var d mkt kallare här & blåsigt & regnigt. Uschamej haha. Sen gick vi hem & ja fixa hennes hårförlängning, sydde fast håret i clipsar i typ några timmar haha. Men resultatet blev skit bra iaf, så d va värt & få lite kramp i händerna haha skoja bara ;) Alisa blev skiit snygg faktist ;D för er som inte vet så är Alisa min killes syrra hehe, men hon e som min syrra me :D haha. <3

Sen så fick jag träffa min älskling oxå en liiten stund när han kommit hem från möte & innan han skulle börja jobba natt ..Stackarn är så upptagen just nu me allt =/ men ja ska ha tålamod hehe =) Älskar han föör mkt haha, vill inte leva utan han faktist <3 Yes så är det gott folk haha. Så jag får stå ut ett tag till me att ja inte alltid kmr i första hand haha skoja NOT! hehe:P ... Omer Begzic, ti si ljubav mog zivota :):)


Men sen när jag skulle hem så trodde ja minsan att det gick en buss  t sandared 20 i 10. Så då tänkte ja att åh va bra ja & omer kan ta bussen samtidigt. Men icke sa nicke när ja kmr t stan & omer tar sin buss så kmr inte 405an. Ja läser i tidtabellen & på sommaren så går inte den bussen. . Så ja fick vänta en timma i stan innan nästa buss skulle åka :( som tur var så kom amer, ramin & moa till busstorget efter ett tag. Så slapp va själv i kylan iaf haha


        

      Så söt hihi<3                                   På väg t gbg. Alisa & Jag(i min katastroflugg :/)


Nu ska ja & lillsyrran sova. . Imån vet ja inte riktigt vad som händer. Förhoppningsvis träffar ja Sara & Sandra , men vi får se :) Sov gott folket . Hyvää Yötä kaikille ♥


Life Is Like A Rollercoaster, Yes indeed =/


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0