Dan före dopparedan :)

Jaha så var det redan den 23 december ; dan före dopparedan . Dopp i grytan ska dom som bor på äldreboendet på distans få imån . (ska jobba där från 13:30-20:30) . Men va ee dopp i grytan egentligen ? :O har nån ett svar på d ? haha . Ja har hört det så många gånger men vet ej vad d e . Svenskarna har d iaf på sitt julbord i think ? haha . Vi finnar har morotsgratäng & kålrotslåda muumms hihi :D låter inte så gott kanske .. men d e GOTT ;D & ingen lutfisk har vi heller uuuschaameej . Fast iförsej har inte smakat på d heller , så ja kan ju inte veta haha :P

IDAG har jag varit med min ä l s k l i n g :) han kom faktist igår kväll hem t mej redan hihi .. efter jobbet . så d blev inte en HEL dag utan no boyfriend . som ja skrev igår haha . Så d va mysigt iaf (= & sen idag så va vi först hemma & tog d lungt :) sen åkte vi t stan & handla dom siista julklapparna . så nu e allt färdigt så SKÖNT ! haha. Vi har inte klätt granen än :O ska nog göra det imån bitti hihi efter våran grötfrukost hihi :) vi har alltid som tradition oxå att den som får mandeln får öppna ett paket redan som e från papi haha :P så får see vem som får den i år :D omer fick den förra året & fick filmen pirates of the caribbean 3 . men i år har vi grötfrukost utan pojkvänner haha . Nu på kvällen har ja iaf bara hjälpt mami laga lite mat & sen slått in lite julklappish :)

Pusspuss <3

     

   Lilla Heidi :) haha.                                          Viii <3 hihi


Kommentarer
Postat av: sandra

God juul! <3

2008-12-24 @ 11:43:39
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättegullig är den, jag håller helt med. Den har tyvärr blivit avlivad :-(

God jul på dig också!

lägg gärna till mig på bloggkoll! länk finns på min blogg ovanför profilbilden :)

2008-12-24 @ 12:32:27
URL: http://annasagen.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0