Bara 19 dagar kvar till jul .

 
 Julmys i mitt rum :)                               Julklappar i garderoben haha.

Shiet tiden går så fort . . Bara N I T T O N dagar kvar till Jouluaatto :) hehe . L ä ä n g t a r ! Jag tkr att Julafton e den mysigaste dagen på hela året hihi . Nån som heller me ? (= Igår va andra dan som ja va & handla julklappar .. igår va ja me Omer d va mysigt . Så kuul & gå i affärer me han , för d händer inte så ofta haha . han HATAR & gå i affärer .. men igår så slapp han iaf att shoppa kläder , kanske därför som han klarade nåra timmar iaf haha.

I år så ska vi fira jul me bara familjen (alltså inga andra släktingar) . men sen ska min älskling va me & min syrras älskling oxå haha . Så vi blir ändå 7 pers =) Men ja ska jobba på julafton från 13:30-20:30 på äldreboendet . Sen när ja slutar så kmr min älskling & hämtar mej & sen åker vi hem  t mej . Så julklapps utdelningen blir lite sen i år .. Hoppas iaf att dom väntar på oss haha . Men d blir kul & fira jul me dom söta finska tanterna oxå .. kanske kan sjunga finska jul sånger me dom lr nåt ? & ja kan klä ut mej t tomte nisse ? hahaha får see ..

Puss puss, sköt om er sötnosar <3



D a g e n s  F r å g a !  =)

Hur ska ni fira jul ? :) om ni firar såklart hehe .. :P

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha okej :P får väll ta och läsa din då ;P

2008-12-06 @ 10:07:55
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Äni

släktingarna kmr hem till oss i år .. men va mysigt att bara va familjen som ni ska va :)) <3

2008-12-07 @ 13:06:33
Postat av: Heidi

okeej niice gumman :)joo men ja tkr själv d e roligare ju fler man är haha :P menmen

2008-12-07 @ 20:44:13
Postat av: ääni

du har helt rätt i det men det kan vara mysigt så med jue :) och att din man ska vara med också :D:D <3

2008-12-08 @ 21:28:12

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0