jag har nog valt rätt yrke ;)

Godmorgon alla sötnosar! :D Sitter i högskolans bibliotek nu me katja, kom precis. katja gjorde ett utbildningstest så ja gjorde likadant..det här blev mitt resultat:



Du Blev Vårdande Viktoria:
Det ligger helt rätt i tiden nu att utbilda sig inom hälsa, friskvård, sportmedicin, naprapati, kiropraktik och så vidare. Samhället blir allt mer stressat och sjukskrivningarna är många. För dig som vill arbeta proaktivt med hälsa och vård finns områden att täcka upp. Läkarkåren behöver utökas och allt fler väljer utbildning utomlands som ett alternativ till sina läkar- och friskvårdstudier.


Nedan följer ett urval av yrken och utbildningar som kan passa dig!
- Vårdyrken - läkare, veterinär, tandläkare, sjuksköterska mm
- Medicin och Farmaci.
- Social omsorg.
- Psykologi
- Friskvård, massage och hälsa.

Ja det var ju skönt att ja inte valt heelt fel utbildning ;P nu ska ja plugga, har några timmar på mej innan ja börjar min praktik kl 15. Ha en fin tisdag allihopa! puss puss

Här kan ni också göra testet!


Kommentarer
Postat av: katja

åh men du är helt rätt :)

2011-03-08 @ 13:01:46
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/
Postat av: Maral

Haha jag fick samma!! Fast var väldigt nära Serviceinriktade Simon också haha

2011-03-09 @ 00:35:13
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0