congratulations bruur !

Idag 24 Mars fyller min fästmans lillebror Anel 15 år. Så vi har firat honom lite med tårta och dylikt :) Katja och jag kom överens om att jag fick ta en liten bit tårta redan idag haha ;) Grattis kära lillebror! Hoppas ditt år som 15-åring blir underbart och riktigt roligt ;D


Super god frukttårta :D (köpt, inte hemgjord :P)

 

I skrivande stund så är klockan redan halv 1 och det innebär att det är 25 mars och att jag fyller år hihi :D Har redan fått ett samtal av min älskade fästman (han jobbar just nu), och sms av mina älskade vänner maral, natti och sara <3 Ska bli så himla roligt att under fredag,lördag och söndag umgås med massa människor jag älskar !! det är nog det bästa med födelsedagar hihi :D Ne nu måste jag sova, för ska tydligen åka kl 7 hemifrån imorgon har katja bestämt . vet inte vad vi ska göra :D I LOVE SURPRIIISES!


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0