viskan, beach party & Ems B-day celebrating!

Godmorgon! (känns som morgon för mig, för ja vaknade inte förrän kl 12) I söndags skicka jag in alla 3 inlämningarna, det betyder att termin 5 är färdig! :D Igår var det sveriges nationaldag, Grattis Sverige i efterskott! :P Mitt nationaldag firande bestod av middag & dans at lindas place ;) med sara, linda & alma :D Har jobbat heela helgen + igår, men idag är ja ledig ;) fast trots jobb har ja ändå hunnit med massa roliga saker :D Lördagen började med att jag åkte ner till stan och fika med katja, tina, sophija och hennes pojkvän på viskan :) kära syster bjöd mej på islatte så snäll! Efter det mötte jag upp andra syster Hanna och vi åkte till sandared, där det va beach party med 100% tonår. Vi åt massa god mat, hade tävlingar i vattnet och på stranden, spela beach volleyboll och hade allmänt mysigt :D kvällen var inte slut där, utan sen åkte jag till stan, hem till kära Em och vi fira henne i efterskott :) det va "londongänget": jag, emelie, sara, maral & jessica :) sen drog vi ut på x&y. kvällen var riktigt lyckad! bra musik på x&y var det och gott sällskap. dock blev en kille misshandlad utanför x&y så vi ringde polisen, för vakterna på x&y gjorde inget.. vi skyndade ju oss självklart därifrån, men vi såg polisen åka förbi sen bara någon minut senare, så fort gick det :p hoppas att det löste sej :/ Ne nu ska jag dra, ska ner till stan och möta upp hanna! sen kl 18 är det bäckängs bal! de som jag mest ska spana in är Michelle, Jessica, Maja och Sima :) ska bli så kul! hoppas på massa fina kort! :D allihopa håll tummarna för att det inte ska regna från 18-20!
Viskan !
Beach Party!

At Ems place!


Kommentarer
Postat av: k

men fina bilder!

2011-06-07 @ 22:48:47
Postat av: sahara ;)

tänkte också det: så fina bilder! Åh det skall bli nice att sees i sommar heidi! :)

2011-06-07 @ 23:38:05

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0