A new day a new beginning!

Godmorgon :D Sitter här & dricker kaffe. Blev färdig med inlämningen i natt, meeen (självklart är det alltid ett men) den är på 2559 ord och får max vara på 2500 ord :( det innebär att jag nu måste läsa igenom arbetet igen och försöka korta ner lite här och var. Men det ska nog gå bra :) Nu kl 12 börjar min klass SSK04 en ny termin och en ny kurs :D Multifaktoriell ohälsa och sjukdom heter kursen :) så 4 v framöver ska vi ha föreläsningar och case sem. om det & sen är det tenta :) ska bli roligt att lära sig lite nya saker! och att klassen ska samlas! vi har inte varit i helklass sen VT 2010 :P Ikväll ska ja på årets första planering för 100% tonår, ska planera inför vårens event :) efter det ska jag troligtvis träffa min arab ;D


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0