Livet rullar på

Det har hänt både bra och dåliga saker de senaste dagarna, har varit otroligt stressad. Men nu har det släppt sig..Orkar inte skriva avancerade historier, så sammanfattar saker som hänt såhär:

Positivt:
- Jag har haft min första praktikdag på NEO (Neonatalvårdsavdelningen) i måndags. Det innebär en avdelning för prematura barn (för tidigt födda), men även för barn som fått komplikationer efter födseln. Jag trivdes jätte bra :)
- Har skrivit CV till Gyn. Marals syster jobbar där så hon ska lämna cv till hennes chef. Så jag hoppashoppas att ja får jobb där som undersköterska i sommar :)
- Jag hade en väldigt rolig kväll i lördags! :D Först var det japansk afton med karate och god mat med tonåringarna :D sen var jag och jessica och jag hemma hos maral för att säga hejdå till henne..
Negativt:
- Maral har åkte till England. saknar henne redan :( som tur är så ses vi snart igen, fast i london :D
- jag har blivit FÖRKYLD :( jag skulle inte vara så förtvivlad över det i vanliga fall, men nu är det så att man inte får vara på NEO om man är förkyld. det innebär att jag inte kan gå dit imorgon och säkert inte på torsdag heller :( Alltså kommer jag missa 2 praktikdagar..jag hoppas verkligen att jag är frisk tills på fredag. Jag har verkligen otur alltså :( För det var jobbigt att bara få ihop de obligatoriska timmarna där under 3 veckor och att nu ta igen minst 2 dagar också . KATASTROF säger jag bara. Men jag måste ju tänka på bebisarna...

Kommentarer
Postat av: Maral

Jag saknar dig också älskling.. och oroa dig inte allt kommer lösa sig! älskar dig pusss<3

2011-02-22 @ 21:20:00
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: N

Aa ja vet, fett längesen! :P krya på dej gumman! Förresten, kan lika gärna skriva d här haha.. zumra o jag snacka om att på lördag tänkte vi samla alla tjejer o dra t gbg på förmiddan, över dan o så :) Hade vart kul om du oxå kunde hänga med :D <3

2011-02-22 @ 23:52:40
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0