Jag hade nästan glömt hur det var att vara lat?

Godkväll :) Är hemma från praktiken idag..fick såklart inte gå dit pga min förkylning :/ Så jag låg i sängen och sega mej ända till kl 13.30 typ. SÅ SKÖNT! första gången på länge som ja med gott samvete har kunnat lata mej! Omer drog till jobbet 14.30 och efter det låg jag måånga timmar i soffan och kolla på tv. Har försökt kurera mej med näsdroppar, egina gaard, ipren, massa te och varm vinbärssaft som mormor gjort. Tänk att mormor inte är vid livet, men hennes saft är kvar. Känns lite sorgligt sådär och dricka upp den :/ men jag har 5 flaskor kvar i mitt förråd, så jag får unna mej det när jag är sjuk. Ända sen mamma var liten så har hon också druckit det när hon vart sjuk hehe så den följer med i släkten :) alla har sina knep. Äsch vad jag tjötar, tänkte bara berätta att jag de senaste 2 timmarna nu gjort lite vettigt också. Jag gjorde om lite min ansökan och CV så att den skulle vara anpassad för att skicka in till SÄS, till alla möjliga olika avdelningar. så den har ja skickat nu via mejl :) sen har jag diskat en massa och lagat mat (spaghetti och tomatsås med vitlök). Så nu är maten färdig när gubben kommer hem om ca en timma. Jag ska gå och lägg mej i soffan nu igen och vänta tills min älskling kmr hem :)
Sov gott allihopa Puss Puss ♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0