Grattis Pappa ♥

Jag är såå stressad. Har så otroligt mycket att tänka på :( Måste jobba så man får lite pengar, gå i skolan, PLUUGGA, planera grejjer med kyrkan, gå på sångövningar, umgås med folk m.m. Alla saker är roliga..men just nu är det bara för mycket i min hjärna :( Men som tur är jag ännu inte initativlös, har fortfarande liite energi kvar m.m. Dvs jag är inte sjukligt stressad. Men jag får mentalt försöka sakta ner och ta en sak i taget. Min dag har bestått av skola och jobb från 9 på morgonen till 20 på kvällen. Sen åkte jag och omer hem till min familj i Hultafors för att fira papi som fyller år idag. Grattis igen kära pappa ♥. Nu ska jag sortera tvätten, har tvätttid imorgon från 14-20 men ja går till skolan till 16. så omer får börja med tvätten, men han vet inte hur man sorterar. ÅÅÅÅÅÅÅÅH nu mitt i allt kommer tyson inspringandes till köket med en HALV BH i munnen . BRA TYSON, BRAAA! jag blir så himla glad. Fick skälla på han, ooh vad han skämdes. Han vet mycketmycket väl att han har gjort fel. Den busungen, aargh :@


Kommentarer
Postat av: Maral

Men hjärtat, stressa inte. Skriv ner allt du ska få gjort, brukar bli lite lättare då. Jag hade tänkt be dig om hjälp om en sak, men vi tar det sen när det är lugnare ;) Love you<3

2011-02-15 @ 23:30:40
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: Maral

Med en sak*

2011-02-15 @ 23:31:04
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: Alisa

Hahahah han är ju för rolig, tyson alltså :P du får ta och hälsa grattis till din pappa ifrån oss (familjen) :) puss :*

2011-02-16 @ 08:28:01
URL: http://alisabegzics.blogg.se/
Postat av: lisa

Haha ! Det har Zingo också gjort ngn gång, men han är mer för strumpor fast han vet att han inte får:D

2011-02-16 @ 17:18:15

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0