Finally Friday !

Godkväll :) ÄNTLIGEN FREDAG! veckan har varit superhektisk! Har jobbat på H&M idag från 12-21 och nu är jag riktigt trött. Men innan jag lägger mig måste jag bara fixa mitt cv. ska ge det till marals syster Shari imån, hon jobbar på gyn. så hon ska lägga in ett gott ord för mej till deras avd chef. jag hoppashoppas ja får sommarjobb där ! :) men är glad om jag får sommarjobb på nån annan avd på sjukhuset också :) 


Igår kväll var det "byemaral utgång" ! På söndag åker maral till england som au pair i 10 v. Kommer sakna dej azizam jättejätte mkt :( men vi hade en riktigt roligt kväll igår iaf :D puss på er tjejjer ♥






Kommentarer
Postat av: Maral

Jag kommer också sakna dig jättemycket!! Vad fina bilder, måste skicka:D Älskar dig<3

2011-02-19 @ 00:09:19
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: katja

fina bilder!

2011-02-19 @ 06:12:54
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0