like normal couples should do

 
Idag har både jag och omer varit lediga. så vi passade på att gå ut och på thai, Golden Elephant i Borås :) Sen gick vi runt i knalleland, omer var såå duktig idag. han stod ut med att jag testade hundra11 klänningar och hundra13 skor haha :) jag blir så glad när han orkar gå runt med mig och shoppa min sötnos :D nu ska jag dricka lite kaffe och sen fixa iordning mig, sätter senare in kort på min klänning ja köpte idag som ja ska ha på bröllopet på söndag btw :D aa iaf nu snart ska jag åka ner till min sötnos Sara :) hon bor bara 10 min bussresa från mig, sheeta bra är det ;) så vi ska ut och sitta på nåt fik eller nåt :D Ha en fin kväll allihopa Puss Puss

 
min älskling ser lite arg ut på den här bilden :p haha.

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0