I feel good.

Godkväll :) Har haft s.k. "må bra kväll" med 100% tonår idag. Kvällen bestod av olika saker som helt enkelt fick en att må bra ::D första hade vi lite spa genom att vi hade ångbad för ansiktet och satte på oss hemmagjorda ansiktsmasker:) Sen gjorde vi lite roliga tävlingar utomhus (för man mår ju bra av att röra på sej plus att vi skratta mkt ;)) sen kollade vi på lite yoututbe klipp på "misslyckade" bröllop haha. Efter det hade vi en snabb kurs i massage, vi hade bjudit in en kille som arbetat som massör :D det var väldigt skönt hehe :) sen hade vi andakt med Berny, som är ungdomsledare för adventistsamfundet i sverige. Efter det hade jag lite avslappningsövning och sist men inte minst var det fruktprovning och chokladfontän. Shiit vad vi ååt mår nästan lite illa nu efteråt haha men det var såå gott :) Ja, det var iallafall en väldigt mysig kväll :) och nu måste jag sova, för ska vakna kl 05:30 imån :( ett 13 timmars pass på äldreboende väntar imorgon. Hälften av dagen jobbar ja me min syrra så det ska bli kul :D och sen jobbar ja med en annan jätte härlig tjej som ja jobbat mkt med i somras.. så dagen kmr nog gå fort :)

jag får icke glömma.... Grattiiis alla chilenos på eran nationaldag! :) och mina tjejer,ni får ha så kul och shejka för mej med i gbg!♥ Godnatt.

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0