romantiskt drama värt att se!



Syster Hanna och jag var på bio idag och såg den nya filmen med Robert pattinson : Remember Me. Den var RIKTIGT BRA faktist . Men usch vad sorgsen den var :( Jag lovar att det är inte många som kan lyckas hålla sina ögon torra under hela filmen. Den var en romantisk/sorgset drama helt enkelt haha. Men jag rekomenderar verkligen alla att se den, spc alla rob fans ;)  Man fick en ny spegling av orden Carpe Diem ... Med denna korta film presentation säger jag godnatt för mig :) det blir tidig läggdags för mej, för ska upp halv 6 och jobba imorgon. Puss och Kram. Sov gott alla söta läsare <3

Filmen får 4 av 5 stjärnor från mej :)

Kommentarer
Postat av: hanna

5 av 5 stjärnor från mig:D hehe

2010-03-13 @ 13:21:57
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0