Venprov och PVK

Idag lärde vi oss att ta venprov på dockor :) och pvk.. den röda saften typ spruta från dockan haha bara för vätskan var så tunn. men det gick bra iaf :) sen fick vi om vi ville , sticka på varandra . och självklart ville maral och jag haha :D så vi fick vara varandras försökskaniner . hon tog på mej först och ja va skit nervös (att hon skulle göra fel, förlåt!) men det hur bra som helst :D och det gick jätte bra för mej med. var typ inte nervös.. och skadade inte på handen hahahha TACK OCH LOV! ... iallafall så var det sjukt kul :D så när ja kom hem började jag direkt kolla på omers vener på armen, vart nånstans det hade varit bra och sticka hahaha.

Emelie tog najsiga bilder på oss idag :D så sätter in dom så fort jag får dom ;) Nu ska jag fortsätta plugga lite på pediatrisk vård, pedagogik och didaktik , har liite PANIC som vanligt:D puss puss på er sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: Maral

Givetvis hann jag läsa det här innan jag börjar plugga haha.. vi är allt duktiga vi:)<3

2010-02-18 @ 23:18:09
Postat av: Heidi

haha duktiga vet ja inte riktigt :P

2010-02-19 @ 10:02:29
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Maral

Jo! jag har inget blåmärke iaf, har du?

2010-02-19 @ 18:21:18
Postat av: FATMA | sångerska

Hej! Du har kommenterat en av mina tidigare sångklipp. Har nu laddat upp ännu en, säg gärna vad du tycker. :)

2010-02-19 @ 23:31:50
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Heidi

nee ja har inget blåmärke haha :D

2010-02-20 @ 23:36:30
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0