saknar!

Helluu..känner mig ensam! mina syskon är för tillfället i jönköping och ska åka till sthlm imorgon och mina föräldrar är i Budapest. Jag sitter hemma och pluggar, känner att det är lite orättvist haha. fast jag har ju valt detta själv :) men saknar faktist mammas otajmade samtal till mej! :/ haha. Men snart är dom hemma igen tiden går fort. har redan bestämt med min systrar att dom ska komma och sova hos mej mellan fredag och lördag, ska bli mysigt! :D men jag har ju alltid mina underbara vänner & min pojkvän :) Sitter här och pluggar på Klinisk medicin tillsammans med en kopp kaffe och ett tänt vaniljljus bredvid mej. vem har sagt att man inte kan göra pluggandet mysigt? :D  Mee love doftljus och kafffe <3 haha.




Jag och mina systrar på min 21 års dag :D

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0