Arnolds donuts



Godmorgon :) Idag är ja ledig , så skönt ! samma gäller för torsdag o fredag. så dom här 3 dagarna framöver ska jag pluggaa som en idiijut, försöka iaf ;D Har duschat, ätit frukost, kollat in fb o nu sitter ja här & bloggar & dricker kaffe :) Så då kom jag tänka på vart ja drack kaffe o åt VÄRLDENS GODASTE MUNK i somras.. jo arnolds donuts ! dom har såå goda donuts o gott kaffe.vi brukar alltid gå dit & fika när vi är i finland . Iaf det var det ja ville säga haha . Min älskling kom hit igår kväll btw, under tiden som vi tjejjer satt o titta på desperate housewifes . så vi bara myste o prata lite o sen däcka ja & han satt uppe vid datan. Tack tjejjer för att ni e så söta, ni e lika söta som allt gott ni hade me er igår haha skojjaa, gällande d sista alltså haha :) Älskar er <3

Har suttit nu på morgonen o kollat runt i folks bloggar.. måste bara säga att zumra om du läser d här,  grattis till din dotter amina. Hon är jätte söt o ja älskar namnet oxå :)

ne nu ska ja pluggeliplugga. Ha det underbart allihopa ! & hoppas ni har bättre väder där ni bor . här i borås regnar det , AS USUAL . // Heeeidi <3

Har ni ätit nån gång på arnolds ? :)


Kommentarer
Postat av: katja

åh var du tvungen att nämna arnolds donuts!! nu blev jag så sugen

2009-11-25 @ 11:23:12
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: zumra

Hej gumman tack så jätte mycket :D:D (L)

2009-11-25 @ 13:48:04
Postat av: a.n '

nej, det är ngn tjej från sverige.. dom bor tydligen i nyköping nu elr ngt :| fattar inte ett skit. aah, jag mår iaf mkt bättre nu och bryr mig inte så mkt. men ändå så är jag så arg inombords för att han inte har gett mig ngn jävla förklaring. hallå eller ?! så svårt kan det väl inte vara :S

nej gumman, tänk inte såå fan. så länge som du och omer har varit tsm :/ <3<3 hatar att det ska vara så. vf ska religionen få bestämma liksom :@



okeey gumman, det fixar du! ahaa okey va bra då =)



jodå det är bra, fast är sjuk just nu men det börjar bli bättre. jadu, jag pluggar lite och så är med kompisar och såånt :) dudå gumman? plugg antar jag? :/ <3<3 looove

2009-11-25 @ 15:26:57
URL: http://hhheartless.blogg.se/
Postat av: a.n '

nej precis. ah du har helt rätt fan. förr eller senare kommer han vakna upp och se vilken idiot han är även fast han vet att dte inte finns ngt att göra åt saken liksom.



ah okeey gumman :/ man får väl se vad som händer.. hoppas det håller iaf <3<3 ni är så fina tsm.



nej tror inte det är svininfluensan eftersom jag börjar må mkt bättre. men i förrgår och igår var jag livrädd att det var det :| hahah. ååh nej :/ stackarn.. hur är det med henne nu då? <3



kurserna är igentligen slut nu, skulle gjort klart ett prov och en inlämning i söndags när jag kom hem men jag mådde skit då så jag pratade med lärarna i måndags och frågade fall jag kunde göra det när jag blivit frisk och det gick bra som tur var =) annars är jag klar heheh :) okey gumman min, lycka till.. du klarar det lätt <3<3<3 puuusssar (L)

2009-11-25 @ 16:39:44
URL: http://hhheartless.blogg.se/
Postat av: Ibe

fint kort :)

2009-11-25 @ 23:50:17
URL: http://ibeeh.blogg.se/
Postat av: zs

tack så mkt gumman :D gulligt inläggg _D

2009-12-12 @ 19:03:54
URL: http://zumriic.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0