Siiis student :D

FREDAG : Min systers student ! Först jobbade ja på H&M till kl 12 & sen kom min älskling & Hämta mej & vi skyndade oss ner t Bäckäng & MISSADE när min syster sprang uut :( men hon hade faktist sagt fel tid till oss menmen =/ sen stod vi där i regnet med henne medan hon fick massa blommor & gossedjur runt halsen . FYYY vilket väder d va alltså , KATASTROOF =/ men alla studenter va lika glada för det !






Sen hemma hade vi öppet hus & d kom & gick sammanlagt typ 50 pers om inte lite mer . men d va väldigt Nice :D speciellt trevligt var att vi hade släktningar från finland som kom i torsdags BARA för katjas student ! så snällt av dom :)
Sen på kvällen drog katja, amer & jag till Hanna & förfesta lite . Sen drog vi till babbel & satt där en liten stund .. & efter det drog vi till XOY . jag var väldiiigt trött den kvällen haha fast d va kul ändå . Men katja hade haft skiit kul den kvällen så d va huvudsaken ! :D Det var en väldigt niice dag iaf med föör mkt mat m.m. haha .


GRATTIIS SYSTER ! är så stolt över dej ! :) & Grattiis även till Sara, Simon, Josipa, Hanna & Viktorija :)

LÖRDAG: Har inte haft så kuul & gråtit så mkt av skratt på LÄNGE som ja gjorde i lördags haha . vi här hemma hade lite olika meningar om vad vi skulle göra under dagen . Så d sluta me att katja (som var helt död efter gårdagen haha), Hanna & mami stanna hemma. Papi, farbror Teemu & hans tjej Päivi åkte till Motala för att hälsa på papis morbror. & sen åkte jag, mina 2 kusiner, min farbror Jouni & min kusin tjej Niina till gbg. Först drog vi runt i affärer i centrum . sen drog vi vidare till köpcentrum i Backaplan. Seen åkte vi till IKEA . Där käka vi bland annat haha . & sen när ari skulle betala så sa han I Dont speak sverige . hahaha. whatever :P sen drog vi faktist till LISEBERG :D fast vi åkte inga grejjer utan vi gick runt bara . Käka glass m.m. hahah och när vi skulle beställa glass så sa min kusin Ari att han minsan skulle klara d själv ja ba aa viisst. sen när han skulle beställa så sa han "en våffel and två ballor " ja ba WHAAAT hahahah ja dooog av skratt . han skulle självklart säga två kulor.. han tänkt typ att man säger bollar om glaskulor i finland :P sen så fråga han i glasskiosken "är det bra så" . Ari missförstod såklart & sa "nej"  & gav pengarna till glasskillen . men glasskillen ville inte ge glassen till ari hahaha. ari fatta inte varför han aldrig gav glassen haha & ja som va totalt förvirrad av allt skratt börja förklara va han sa till ari på svenska . men ari fattar ju inte svenska! haha till slut fick ari glassen. men jag bara stoood där & skratta så ja gräät. & under tiden allt hände hade d bildats värsta kön bakom oss haha . Till slut lyckades ja iaf samla mej & beställde glass till mej sj :) Vi hade riktigt kul iaf hela dagen .. kom hem typ lite efter 10 & sen satt vi & snacka allihopa & spela lite singstar först svenska hits haha & sen finska :p vid 1 tiden gick dom .. för att börja åka till sthlm , för dom skulle me dagbåten till åbo. Men Teemu & Päivi stanna kvar :)

Ari köpte en "äkta krabba" ("äkta" eftersom den var köpte i ikea i sverige) som vi döpte till Krabbe, eftersom ari hela tiden sa fel & läste krabbe på lappen istället för krabba haha .

haha ja ser ut som ett MONGO . men där ser man hur kul jag hade iaf haha :)



Farbror Jouni spelade förgäves på hjulen till SLUT vann han en chipspåse.. fast vet inte om en chips påse riktigt e värt typ över 100 spänn haha .

SÖNDAG: .. bestod av shopping i knalle me Teemu & Päivi & ja fick va tolk när teemu testa massa olika jeans :P Ja köpte en jätte fiin klänning från B-Young oxå för att ha på deras bröllop i Augusti :D Sen på eftermiddagen när vi kommit hem så kom släktingarna från mamis sida hem till oss :) Hade jätte mysigt . Sen på kvällen åkte jag till gbg me sara, natti, alfred & mahmood haha dom hade tråkigt & d finns typ inget & göra i borås :p så vi fika i gbg istället haha . sen typ vid halv 12 drog alla hem till mej . vi käka först & sen kolla vi på Alvin & Gänget . Den va faktist sööt haha :D

såå det var min helg . Vad har ni gjort ? :)

PS: mer bilder från Katjas student & bal ser ni på min bilddagbok : http://hejdilicious.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Tina

men vad fin mössan va med blå rand :)

2009-06-18 @ 18:54:36
Postat av: sarina

Hej!

Var med i min tävling(veckans blogg) i bloggen!^^

För att veta mer så kan du läsa i min blogg .

Kram<3

2009-06-21 @ 21:27:43
URL: http://sarinareza.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0