Fika & Pizza.

 
Maral & jag fikar me varm choklad & ostfralla på en föreläsning . Muums hihi. folk trodde nog inte vi va riktigt normala när vi tog kort på varandra i en lektionssal hahah. Fast föreläsningen hade faktist inte riktigt börjat än hihi (A)

Heeej :) idag hade vi bara en föreläsning om antiken & medeltiden . Shiit va vi anteckna haha , fick typ kramp i handen :P Sen efter vi slutat gick vi runt lite i affärer & sen dela vi på en pizza på Campino. & nu kunde ja utan som helst nåra besvär äta en halv pizza . & ja mådde inte ens illa ! min magsäck har blivit större uuusch hahaha. Känner att man måste minska på småätandet nu . men man kan ju inte låta bli att tex käka choklad när man måste läsa en bok flera timmar i sträck :S haha . Kanske uppdaterar bloggen lite senare om ja kmr på nåt roligt att skriva om haha:) ska fortsätta att läsa i min "kära" bok Tanke och tro haha.

BYEE <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra idé! Det ska jag också göra nu:) mycket söta bilder på oss, hihi<3

2009-01-26 @ 15:51:11
Postat av: Anonym

inlägget var från mig förresten, fast det kunde du säkerligen räkna ut haha:D

2009-01-26 @ 15:51:54
Postat av: Maral

och nu undrar jag varför mitt namn inte kommer med?? Det är Maral iaf:D

2009-01-26 @ 15:53:36
Postat av: Josefine

fin blogg :)

2009-01-26 @ 16:03:16
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja, det måste du be henne om! :) Ja, jag är helsvensk, men vi flyttade till Portugal precis efter jag hade fötts!

2009-01-26 @ 16:46:14
URL: http://hannnah.se
Postat av: Malin

det lät som en mindre kul föreläsning, hehe ;P



sv: ja vem vet? fast hade nog haft lite svårt att känna igen dig då man möter alldeles för många ansikten på en dag :P jag läser till förskollärare..

2009-01-26 @ 18:24:22
URL: http://www.malinh.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0