Mummu <3

Har inte vart inne här på länge.. har inte hunnit. .. Min sommar har bestått av:

- Massa, massa jobb.
- Finland med familjen + Omer :) Fick träffa mormor & farmor :D + min farbror gifte sej :)
- 4e Augusti .. min mormor dog :'( det kom som en chock för alla. som en bomb som kommit ner från himlen.. SAKNAR DEJ ! tule takaisin :'( usch så orättvist livet är ibland.. och behöva förlora nån man älskar..

uusch ne nu orkar jag inte skriva mer :'(

Nee nu ska ja palla! iaf .. fick reda på det när ja va på väg till Munchen den 4e augusti. Skulle till AYC Adventist youth congress 2009. men den resan förstördes såklart när ja tänkte på va som hänt :( Sen direkt efter ja kommit hem från Tyskland så åkte vi till finland igen. hela veckan hade vi fullt upp att fixa inför begravningen.. usch det var jobbigt, för allihopa. För det var riktigt då som vi förstod vad som hänt. FAST ftf vill ja inte riktigt förstå det :( Begravningen ägde rum den 14e augusti. Katja och jag sjöng på begravningen psalmer som brukat sjunga med henne. Usch det var jobbigt :'( Mormor hade verkligen fina vänner i finland som brydde sig om henne. är så glad att dom fanns, när vi bodde så långt bort :(

mormor dog i taxin, av hjärtinfarkt och blodpropp, på väg till sjukhuset för operation av en hjärtklaff. ÅÅH :(:( stackarn var nog så stressad och orolig för operationen. Önskar att jag hade vart där hos henne och hållt hennes hand. Men så får man inte tänka, inte tänka på vad man kunde gjort. Jag är iallafall glad att jag hann träffa henne innan. . Fast det hemska va att hon var så otroligt PIGG ! :( Hon hade själv sagt till en vän på lördagen että hän tuntee itsensä terveeksi ja eikä hän tunne olevansa ollenkan vanha, mutta se sydän, se vaan on niin paska. (att hon känner sig frisk och inte alls gammal.. men det där hjärtat .. det är bara så skit.) :( Kommer sakna henne ! otroligt mycket! men jag har hopp, för jag vet att en dag kommer jag att få träffa henne igen.

Min underbara och söta mormor :'( Sommaren 07.. då hon hamnat på sjukhuset pga hennes hjärta :(

Mummu ja minä , 08

och sen lördagen den 1a augusti. 3 dagar innan hon gick bort..

Mormor och Omer :)

Mummu, så glad o så PIGG !

Äiti ja mummu. så lika haha , samma min o allt :') ÄLSKAR ER BÅDA<3

Näkemiin Mummu <3


Kommentarer
Postat av: Natii

:( <3 <3

2009-08-21 @ 13:11:51
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Hanna G

Jag hörde om detta som har hänt.. Beklagar förlusten till er alla.. Hoppas att ni mår bra.. Du ska inte tänka vad som du kunde ha gjort.. F hör du kmr bara må dåligt av de.. Tur e att du hann träffa henne o du kmr få träffa henne igen en vackr dag! Ha de så bäst o hoppas allt e bra :)pusssar <3

2009-08-21 @ 15:49:50
Postat av: mia

:( Tårarna bara rann när jag läste det här inlägget gumman.. Kan förstå exakt hur du känner & tänker, min mummu gick bort för inte så länge sedan :((



Sååå jobbigt att tänka på att man aldrig får träffas igen -eller kanske får men man vet inte hur det där mötet blir då. Men jag är jätteglad att ni hann träffas nu isomras. Som du såg fram emot det, visa Omer till henne & allt.



Lycka till med mikrobiologin! Du kommer att fixa det tjejen! Kramar från mia

2009-08-26 @ 15:36:13
URL: http://ardisiashem.blogspot.com
Postat av: Anna

Neeej gummman! :( Beklagar sorgen.. verkligen :( <33 söööt hon är (L) <3

2009-09-03 @ 23:48:10
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0