Påskdagen.

just nu är ja såå trött hehe.. men tänkte ändå orka berätta va ja gjort idag hehe :) jag sov över hos omer & jimmie igen hehe.. men eftersom vi inte somna förrän typ halv 6 i morse så vakna vi halv 12.. fast d va bara 6 timmar så orka vi ändå gå upp. & ja orkade tom städa hos dom INNAN ja åt frukost..vilket inte är vanligt för mej haha.. för ja måste typ alltid äta frukost innan ja gör nåt annat.. annars mår ja illa hehe. sen orkade ja oxå duscha innan ja åt mat haha. sen åt vi kebab & potatis kroketter till frukost haha.. & omers familj kom & hälsa på:) d va mysigt.. vi käka lite som sagt.. sen drack vi kaffe & fika me kakor som omer hade snabbt vart & köpt på distans haha. Sen va ja så duktig & diska xD ska leka jugoslavisk hemmafru haha ..iaf sen va ja, alisa & omers mami ute på promenad i det vackra vädret :D

Anel & Omer :)
 
typ vid halv 6 tiden åkte omer & ja hem t meej.. först tog vi en promenad ute (fattar inte hur ja lyckades få me honom på det haha) & sen käka vi pååskmat :D & fick leta efter påskägg haha. Omer & ja avsluta en bra dag me att kolla på filmen "Kärlek 3000" :) Just nu håller ja på att ta emot bilder från Maral från i torsdags & min b-day :) meen orkar inte sätta ut dom idag.. så ni får se dom imån istället :)


Vårat påskbord :) som består av potatisgratäng, finsk morotslåda, ägg, sill, lax, rödbetssallad, rökt nötkött, köttbullar & korv :)

Sköt om er allihopa ! GODNATT <3


Kommentarer
Postat av: keela

Tack :) jag ritar i ett program som heter Illustrator :D

2009-04-13 @ 21:25:01
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: Rosanna

sv: Jaha okej, vad bra! Då vet jag vad jag går runt och säger till folk hehe :D

2009-04-13 @ 22:21:07
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: trees

oh så gott:D

2009-04-14 @ 13:27:02
URL: http://mangofisk.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0