Life is like a rollercoaster .

Halluu.. d va länge sen ja skrev här ordentligt har inte pallat hehe . d har hänt mkt på sistonde iaf . har varit i danmark bla :D på youth conferens, me mina underbara vänner hanna, sara o louise :) d va skiit kul , ett minne för livet :) lärde inte känna så jätte många nya men va hade kul iaf haha . men saknade min baby faktist .. fast d bara va en helg :p

Sen har ja fiikat mkt me mina kompisar o ätit ute hahah .. helt enkelt slösat pengar .. lr aa slösat o slösat ja vet inte va annars ja ska göra av pengarna heller haha skoja :P


har haft d lite jobbigt oxå .. men nu känns d bättre på nåt sätt .. Livet är inte lätt


Igår
så va ja först i kyrkan o d va nåra musiker från ukraina som va där skit grymma faktist :P trodde d skulle va värsta boring folkmusik men dom va bra haha :D sen så va ja hemma hos omer o vi prata o så .. o kolla på tv haha :P
sen på kvällen va ja o discobowla me amer, katja, sara, lollo, jaqueline, michaela o simon:) d va naajs , fick ngt annat att tänka på oxå :)

Idag kmr min kusin emma hit :D för hon e på besök i våra trakter nu haha:) o vi passa på att bjuda allihopa på samma gång haha . D blir kuul :) men nu väntar ja på att michelle o jasmin ska komma hit o vi ska planera lite;)

ha d fint allihopa <3


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0