Friiiday!

Heej . d va nåra dar sen ja skrev här hehe. är hemma just nu me min älskling han ska sova över hihi =) Idag åkte sara till libanon fyfan kmr sakna dej mkt gumman :( hon kmr va borta en HEL månad ! och sandra åker imån t alanya o är borta en vecka & Alma åker snart t bosnien o ska va borta TVÅ månader. Usch d e bara ja som kmr va kvar här hela sommaren =( men men hehe ja tjänar pengar iaf.. :P Igår va ja först i Gbg me Alisa igen haha & träffa Bujamin en liten stund :) sen var ja o bowla me mina systrar & min sötkusin Ida :D Var sen på torsdagskvällen oxå men kolla inget på Lasse Berghagen haha. hade velat se han iaf när han ändå va i borås haha men d blev inte så. Ja fika istället me mina sötnosar Sabina, Sara & Sandra =) & sen ja sov ja över hos sara & sen i morse så börja ja jobba halv 8 =) d va skit kul på jobbet ida faktist haha dom är så söta dom finska tanterna.

Pusseliipuss <3


   

Bujamin <3 Aliisa :D                                         Habibtii <3



     Katja & Ida på Bowlingen haha :P

Kommentarer
Postat av: Alma (:

Snart är ja ååååååååååf , hejdåååå Sveeeriiigee ;P

2008-06-28 @ 13:31:45
Postat av: Sara din bibi

Meeen gud vilken bild heidi! hahah sa sot e du o jag skriver konstigt for att jag e i libanon inga svenska bokstaver har inte, fan va jag saknar dig huny. haha btw har inte mkt cash df ja inte smsar sa mkt lr skriver mer en ett sms df blir dom sa korta=( men idag va ja ute me han iaf haha, o gumman du maste komma t libanon nan gang d e sa otroligt fint assa aven om dom har forstort o so men det e underbart haha jag smakar salt ftf fran havet idag hahah moste in o duscha snart pusspuss ana bahibik ktir ktir ktir byee hun(L)haha va ful ja e varsta passar po o hara av mig har hihihi , btw bibi forkortning for habibi=) looove

2008-07-06 @ 20:08:55
Postat av: ida

mhihi, vilken bild :) <3

2008-07-09 @ 22:27:48

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0