TRÖTT !

Heeej är helt dööd ska sova nu när som helst.. efter jag duschat :P har jobbat dubbla pass på distansgatan idag. Först på min "vanliga" avdelning. sen hade dom kris på en svensk avdelning så fick hoppa in o jobba där på kvällen.. skulle egentligen träffat Maral :( så syyynd hade sett fram emot det ! SAKNAR JU DEJ AZIZAM ! :( menmen .. va ska man göra :/ Sen jobbar ja imån bitti , börjar kl 7 sen fredag kväll oxå .. sen HEEELA helgen uschamej . fast det är kul & jobba, men man blir trött fysiskt & psykiskt. Plus känner mej så otränad så har redan ont i ena axeln :/ Måste verkligen börja styrketräna! när ja nu hinner det .. Ajjaaa nu ska ja sluta klaga & borde verkligen skynda mej att lägga mej istället för att sitta här & tjöta skitonödig stuf som ingen vettig mska bryr sej om :P Nu ska ja duschiis . PUSS PUSS på er alla få(?) läsare .


Shahraam & Blondiiie under introdouktions veckan på HB ! :D Tyckte redan mkt om dej då gumman.. när vi knappt kännt varandra en vecka! Helt sjukt egentligen ! är så glad att jag har fått lära känna dej :D Loooove you <3

Kommentarer
Postat av: Karin

ni två är jättefina, saknar er och dom andra brudarna i klassen! :)

2009-07-10 @ 23:12:32
URL: http://huvudsaken.blogg.se/
Postat av: Maral

Hahaha Shahraaaam! Jag med älskling, vet inte hur jag hade klarat skolan utan dig!:D Looove you! Och tack Karin:) Saknar dig också;)

2009-08-24 @ 11:54:58

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0