:'(

Varför ska religion och kultur få förstöra mellan två människor som älskar varandra så otroligt mkt.. Jaa duu svaret kanske är självklart ; att det helt enkelt inte fungerar. Men det gör mej SÅ ARG att VARFÖR ska det vara SÅ :'(
Mitt hjärta säger en annan sak och min hjärna säger en annan sak.. det här är nog det jobbigaste och smärtsammaste som jag hittils i mitt liv har tänkt på.. men jag är egentligen bara 19 år och det känns så orättvist att jag ska behöva tänka på såna här saker redan.. vet inte varför jag skriver detta i min blogg, men känns skönt att få ut det på d här sättet..

Jag älskar han så otroligt mycket ! av hela mitt hjärta! såå mkt att det gör ont i mig att tänka mej ett liv utan honom :'(
Åhhhhh jag orkar inte mer ... Omeeer jag vill inte vara utan dej ! jag vill inte !

varje dag har jag nu bett att gud ska leda det här.. men ändå känns det svårt. men jag vet att gud kmr fixa det, han fixar allt. . och jag hoppas att gud tror på oss, att det kmr funka. . För just nu klarar jag inte av att gråta mer. .


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår dig:( är i preciis samma situation, hatar det!:S:(

2008-09-17 @ 10:26:08

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0