hej pappa, jag ska försöka bättra mig :P

Godkvääääll :D Har haft en bra dag idag faktist. Borde egentligen inte skriva exakt vad jag gör hela tiden haha, pappa klagar att jag säger för mycket vad ja gör hela tiden (Han läser min blogg ibland haha). Han tänker att hela världen behöver ju inte veta vad jag gör exakt om dagarna och det är ju faktist sant .. ;)

Fast kan inte låta bli! haha. Efter skolan träffa ja Jessica :D Vi gick runt lite i affärer, ja skulle visa en blå kavaj på H&M som ja tkr e skiiit fin, men tyckte att 299:- va lite för dyrt för mej just nu.  SJÄLVKLART hade hon köpt en sån exakt likadan haha för typ en vecka sen :P jag vill också ha! haha. sen fika vi på viskan, riktigt mysigt var det! :D

Nu har jag suttit och softat framför tvn ett tag, titta på "vi blåser sverige" med omer, sen va han tvungen att dra till jobbet. han jobbar natt :( och sen har ja kollat "my name is Earl", "Scrubs" och nu: "How i met your mother" . Märker ni att ja inte har nåt att plugga på eller? såhär mkt tv har ja inte sett på hundra11 år haha. borde haft tyson här nu, känner mig leta ensam haha. men imån ska omer ta hit tyson :D haha. förmodligen kmr katja och sover över då också :D Puss på er!




Kommentarer
Postat av: katja

Oh yes om tyson kommer så kommer jag. Gullegrisen :)

2011-03-22 @ 13:18:23
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0