girlsnight!

Igår kväll var jag, alma, sara, anna, jessica och sanna hemma hos natti, i hennes nya lgh :D vi satt på balkongen och tjöta i flera timmar, lyssna på musik, alma och ja dansa ;) haha. och sen var vi så sega så sista timman låg jag, jessica och natti och vila i hennes supersköna säng haha. men det var en mysig kväll :D tack tjejer, får vi göra om snart! Nu ska jag sova, ska upp tidigt imån. för ska åka på möhipperesa, för kära kusin emma gifter sej den 18 juni :D det är jag, katja, hanna, maria, ida och emma som ska åka. vi ska på spa och så ska vi övernatta där en natt! ska bli så underbart! så kmr tillbaka på tisdag igen :) ha det så fint, pussar !

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0