OMG IM ENGAGED!! :D

Inatt vid tolvslaget på nyårsafton friade min pojkvän Omer Begzic till mig! Kan fortfarande inte fatta att det är sant! Kollar hela tiden på mitt vänstra lillfinger och där är en guldring, så FIIN är den! så det måste vara sant! JAG ÄR FÖRLOVAD ! :D med världens underbaraste kille! Exakt idag (eller aa igår för nu är kl över 12) den 1/1-2011 har vi varit tillsammans i 4 år och då frågade han ifall jag ville leva tillsammans med honom hela mitt liv och jag svarade ja! :D och jag är så lycklig och det känns så bra! och det bästa av allt är att omer tydligen frågat mina föräldrar om min hand för några veckor sedan, så gulligt! alltså visste HELA familjen om det och mina kusiner och sara, så därför var alla där hos omers familj på nyår haha. alla hade vart så duktiga på att hålla det hemligt för mej, för jag misstänkte verkligen ingenting! :D jag tror jag får smälta det här några dagar innan jag fattar det på riktigt, men lycklig är jag iallafall det är en sak som är säker! :D

Älskar dig Omer Begzic av hela mitt hjärta, Du och Jag ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emsut



Grattis sötnos! :)

Jag visste också om det.. :)

2011-01-02 @ 09:24:43
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Heidi!!

Jag är så glad för er skull! Jag vill bara ge dig en stor kram och önska er all lycka <3



/Maija

2011-01-02 @ 18:08:50
Postat av: katja

Önskar er all lycka/ väldigt stolt lillasyster!

2011-01-02 @ 23:45:00
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/
Postat av: Till Maija

Tack Maija så söt du är! du kan ge mej en stor kram när vi ses på H&M nån gång :D haha. tack så jätte mycket kram <3

2011-01-03 @ 10:50:22
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0