lediga dagar är inte lediga för mig

Goddag :D sov till halv 11 idag så LYX! skulle vakna 8 egentligen, men så blev det icke. Att ja sov länge innebär att de närmsta timmarna blir stressiga. Började ju storstäda lägenheten igår men hann aldrig bli helt färdig så nu är lägenheten huller om buller. så har typ 2,5 h på mej att städa undan allt plus att jag borde lagat mat haha men det hinner jag nog inte. ska nämligen träffa maral sen vid 14 :) vi ska ut på långpromenad med Tyson :) och senare efter 16 då omer kmr hem och kan ta hand om tyson, så ska jag gå och träna med Emelie på studio aktiv :) nu ska jag dricka mitt kaffe, sen sätta på skön musik på såhögvolymdetgårnärmanborilägenhet och städa så snabbt ja bara kan haha :D

Ha en fin tisdag mina kära läsare ♥

Ps. I love You Omer Begzic..♥♥



Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0