Last visit in Ljungby!

God förmiddag :) Kom precis fram till Ljungby. Den här veckan ska jag ha mina sista 35 timmars praktik på Ljungby Lasarett, efter det har jag gjort färdigt mina 315 timmar praktik för klinisk omvårdnad kursen på sjuksköterskeprogrammet :) Tänkte att jag måste nog sätta in lite bilder från nyår och min förlovning här på bloggen också, alla mina läsare är ju inte vän med mig på facebook ;) så jag sätter in några bilder nu, sen ska jag ner till stan och köpa lite nödvändigheter som schampo,balsam, hårspray och lite mat också :) Har mitt första jobbpass för veckan ikväll,men börjar inte förrän 14.30 så det är ett tag kvar tills dess. Ha en fin måndag alla söta läsare! Puss Puss

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0