Fortsättning på Tysons historia..

Har bara umgåtts med Tyson och tagit hand om honom hela förmiddagen. När han inte sover så gnyr han stackarn :( jag skulle också tyckt det var obehagligt att ha 2 drän (slangar) fast i huden på halsen. meningen är att blod och vätska ska komma. Men tyson tycker verkligen inte att det är roligt.. Han fick genomgå en operation igår nämligen, men på tisdag ska vi gå tillbaka till veterinären och ta bort dränen kmr tyson tycka är väldigt skönt! Han ska gå på antibiotika nu också i 10 dgr och smärtlindring/antiinflammatoriskt 5-7 dgr. Dom tar han bra iaf, för att jag sätter dom in i en köttbulle :P

Så jag har inte börjat städa lägenheten än (som behövs) och inte börjat plugga (som skulle vara ännu mer behövligt). Men nu har tyson lugnat ner sig igen så ska sätta i gaspedalen nu (what? haha), börjar jobbet kl 17 också.. så har inte såå många timmar, plus jag ska duscha och fixa iordning mig..

Puss

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0