andra dagen som förlovad :)

God eftermiddag :) mycket kommer kretsa kring att jag förlovat mej känner jag på mig haha, typ som mina facebookstatusar och blogginlägg. men det får det göra , its one in a lifetime experience trots allt ;) jag sitter vid datan här och segar mej och pratar med hanna på chatten. ända sedan hon fick reda på att omer skulle fria till mig så har hon kollat in brudklänningar och sånt hahaaha. och hon har bestämt vilka som ska vara brudtärnor och vilken färg dom ska ha på klänningarna osv haha.


Det här är en av brudklänningarna hon har kollat in. vad tycker ni? lite för mycket upptill tycker jag och jag skulle hellre vilja ha lite glitter på kjolen också om ni förstår va jag menar hahaha :P men jag ska ändå inte gifta mej än, det är lååång tid kvar haha :D





Ne nu måste jag fortsätta plugga, jag uppdaterar säkert imån då jag sitter på tåget till Ljungby :) puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Pappa

2011-01-02 @ 20:02:07
Postat av: Maral

Längtar såå till bröllopet:D

2011-01-02 @ 23:48:47
Postat av: Till maral

ååh jag med :D haha fast jag vill inte ha för bråttom. jag vill träna och bli fit innan det också hahahah

2011-01-03 @ 10:51:11
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Alisa

Oh den klänningen var riktig fin :O blev kär i den direkt när jag såg den :) hihi ser fram emot bröllopet, ska bli kul :D <3<3

2011-01-05 @ 11:01:06
URL: http://alisabegzics.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0