110109

Godmorgon :) känns konstigt att skriva 11 först i datumet haha jag har ftf inte vant mej :P Kom hem från Ljungby för gott i fredagskväll, känns så skönt :) samtidigt kommer ja ju sakna min avd. på Ljungby Lasarett, det va verkligen go stämning på avd. och alla va så snälla :) hade kunnat tänka mej o sommarjobba där om det inte legat så långt bort :P

I fredags kom ja då fram till Borås kl 20.55 :) min fästman kom och hämta mej från stationen, och kom och möte mej direkt efter ja hoppat av tåget och hjälpte mej att bära till bilen så söt är han :) alma hade messat att hon & nattie ville säga hej så vi åkte till stan och sa hej till dom och stöd och tjöta lite :) Sen hade vi myskväll :)

 Igår var jag och fam. först i Borås adventkyrka, var länge sen ja va där, brukar ju gå i Hestra Café kyrka :P Sen så träffa ja sara lite :) och kl 15 var det 30-års party för min kusin Maria :D Grattis igen fina kusin ♥ Det var lika trevligt som alltid och träffa alla släktingar :D Senare på kvällen åkte jag hem till Maral och vi tjöta hela kvällen och kolla bilder från hennes australien resa, vi måste börja ses mer söta göran ♥ Det är allt för sällan vi bara umgås och softar :P haha.

Just nu äter jag rostat bröd med stekt ägg på haha. sen ser dagens planerig ut såhär:

- 12-16 plugga med emelie och therese :)
- 16-18,19? fika med gamla "tjejgänget" som ja nämnde i mitt tidigare inlägg :)
- gå hem till omers familj och säga hejdå till hans mami, hon åker imån och är bort en månad nämligen.


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0