världens underbaraste

Har haft seminarium i Hälsoekonomi idag. Carro och jag fick presentera en av frågorna som vi helst inte ville ha, men det gick grymt bra tkr jag :) skönt att det är över, nu är det "bara" två inlämningar kvar ;) Nu på eftermiddagen har jag sovit powernap (väldigt behövligt), promenerat med T till Almenäs och tillbaka. Han är så fin våran lilla T, älskar honom otroligt mkt! Han är fortfarande busig och drar mkt när vi träffar på andra hundar..men men. övning ger färdighet :) ja sitter här vid köksbordet nu och dricker kaffe och bloggar , medan han ligger här på golvet bredvid mej så himla söt! mami kmr snart också med påskris så ska vi påskpynta lite, sen ska jag plugga :) Ha det fint sötnosar !




Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0