I love my life ♥

så underbart väder! mitt liv är underbart! har verkligen ingenting att klaga på, har underbar familj, fästman och vänner och jag har en tro och en mening med mitt liv. och jag får vara frisk! I love my life!:D

vädret är underbart nu också, så promenaderna med hunden är nu riktigt härliga :) tkr nog tyson också, och jag kan ha öppet min balkongdörr och så ligger han i soffan nära balkongdörren säkert för att det blåser härlig frisk luft där :) åt en riktigt god lunch idag också som min fästman lagat, lax med potatis och grönsaker och dillsås. hade kära syster som joina oss också, alltid lika trevligt :) mami var här igår och vi fick äntligen upp mina tavlor och väggbokstäver och så plockade vi lite ris igår, så nu har jag fint påskris också med fjädrar som matchar min lgh (lila,svarta och vita) :) jag städa lgh fint igår också, så nu njuter jag verkligen att vara i den! jag älskar min lgh! haha. okej, mitt i allt det positiva så har jag 2 inlämningar kvar och göra , helst innan fredag. men det är ändå ganska intressant haha så jag kmr fixa det galant säger vi haha :D Juste en sak till, fick min nästa praktikplats i hemsjukvården i Sandared, det fanns bara 5 praktikplatser inom Borås stad och jag fick en av dom :D så är jätte glad för det också haha. och det är ju nära Hultafors så kan sova hos min familj ibland :) jaja nu måste jag börja plugga. Ha en fin onsdag allihopa! :D glöm inte att vara tacksam :D haha.

Kommentarer
Postat av: Maral

Vad glad jag blev av att läsa detta:)<3

2011-04-20 @ 22:11:52
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: hanna

haha så lät det inte en timma senare..

2011-04-20 @ 22:51:01
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: katja

härligt!

2011-04-21 @ 08:29:48

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0